تخفیفات, عمومی

تخفیف تابستانه وردپرس تولز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تابستان وردپرس تولز تخفیفی را برای تمام کاربران و اعضای فعلی سایت تا پایان ۳۱شهریور ۱۳۹۶ در نظر گرفته است.

جهت استفاده از این تخفیف شگفت انگیز فقط کافی است کد تخفیف ارائه شده را هنگام خرید در صفحه پرداخت در قسمت کد تخفیف وارد کنید تا ۴۰ درصد تخفیف بر روی سبد خرید اعمال شود.

کد تخفیف: summer1396

*توجه: این کد تخفیف تا پایان شهریور ۱۳۹۶ اعتبار دارد و محدودیت دفعات استفاده برای آن در این بازه زمانی وجود ندارد.

استفاده از این کد تخفیف برای تمام سطح های عضویت سایت فعال می باشد و با توجه به اینکه تخفیف های عضویت در سطح طلایی ۵۰درصد و نقره ای ۳۰درصد می باشد اعضای این سطوح با استفاده از این کد تخفیف می توانند به ترتیب برای سطح طلایی تا ۷۰درصد تخفیف و برای سطح نقره ای تا ۵۸درصد تخفیف دریافت نمایند.

همانطور که می دانید وردپرس تولز دارای تخفیف کیف پول و همچنین تخفیف امتیازی نیز می باشد، این تخفیفات نیز همچنان فعال و قابل استفاده هستند.

تخفیف کیف پول ۵درصد و تخفیف امتیازی نیز به ازای هر ۱۰۰ امتیاز بدست آمده ۱۰۰۰تومان تخفیف می باشد که تمام آن ها را می توانید در صفحه پرداخت اعمال کنید.

با توجه به توضیحات بالا همانطور که متوجه شدید تخفیف های این دوره وردپرس تولز بسیار بیشتر از ۴۰درصد است و در سطح طلایی حتی ممکن است که اعضای سایت بتوانند محصولات مورد نیاز خود را بصورت رایگان تهیه کنند.

امیدواریم با این تخفیف بتوانیم هدیه خوبی را در اختیار کاربران و اعضای فعلی سایت قرار دهیم.

از تابستان خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید