عمومی

تخفیف ثبت نام در وردپرس تولز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ثبت نام در سایت وردپرس تولز WordPresstools.ir دارای ۳سطح با عنوان های برنز، نقره و طلایی می باشد. با عضویت در هر یک از این ۳ سطح شما قابلیت دسترسی به محصولات رایگان سایت و دریافت آپدیت های بعدی آن را دارید، در اکثر سایت ها محصولات رایگانی را قرار می دهند اما هیچ آپدیتی برای آن ارائه نمی کنند، این درحالی است که سایت وردپرس تولز افزونه و یا قالب هایی را به رایگان عرضه می کند که در اکثر سایت ها غیر رایگان است علاوه بر آن وردپرس تولز تمام محصولات رایگان را مانند دیگر محصولات در کمتر از ۴۸ ساعت آپدیت می کند. افزونه های رایگان و قالب های رایگان وردپرس تولز را فقط می توانید با پرداخت حق عضویت بدست آورید.

*وردپرس تولز هر ماه تعدادی افزونه و قالب رایگان در سایت قرار می دهد.

با انواع تخفیفات سایت وردپرس تولز پول های خود را پس انداز کنید و افزونه و قالب های وردپرس را ارزانتر بخرید.

wordpresstools-discount

در سطح های نقره ایی و طلایی علاوه بر دسترسی به آپدیت های بعدی محصولات (آخرین نسخه افزونه و آخرین نسخه قالب) خریداری شده و محصولات رایگان، در خریدهای شما نیز تخفیف دیگری قرار داده ایم.

سطح نقره ایی دارای ۳۰درصد تخفیف در قیمت تمام محصولات می باشد و سطح طلایی دارای ۵۰درصد تخفیف در قیمت تمام محصولات می باشد.

افرادی که در این دو سطح عضویت قرار دارند هنگام ورود به سایت تمام قیمت ها براساس سطح عضویت آنها دارای تخفیف شده و بصورت قیمت تخفیف دار نمایش داده می شود.

%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%aa%d8%ae%d9%81%db%8c%d9%81-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3-%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%b2

با توجه به پست قبل درخصوص کسب امتیاز در هر خرید اگر شما در سطح طلایی باشید، دارای ۵۰درصد تخفیف دیگر در خرید تمام محصولات نیز می باشید، به راحتی می توانید با خرج کردن امتیازات برای محصولاتی که نیاز دارید خیلی سریع به قیمت رایگان محصول برسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید