عمومی

تمام تخفیفات وردپرس تولز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک سناریو ساده بطور مثال شما به ۵ افزونه وردپرس و یا قالب وردپرس نیاز دارید که در سایت وردپرس تولز عرضه شده اند. ما قیمت هر یک از محصولات را ۴۰ هزار تومان درنظر می گیریم درصورتی که در برخی سایت ها مبالغ بعضی از محصولات به بیش از ۷۰ هزار تومان نیز می رسد.

سناریو را اینگونه درنظر بگیرید تا متوجه تخفیفات شگفت انگیز ما شوید:

۱- یک محصول رایگان است (که در دیگر سایت ها به قیمت ۴۰ هراز تومان بفروش می رسد)

۲- چهار محصول دیگر هر کدام ۴۰ هزار تومان قیمت دارند که در سطح طلایی دارای ۵۰درصد تخفیف شده اند.

۳- درصورت خرید محصولات فوق از سایت های دیگر باید ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و اصلا مشخص نیست که آپدیت های بعدی آن در چه زمانی عرضه خواهد شد.(اکثر سایت ها محصولاتی با قیمت بیش از ۷۰هزار تومان هم دارند)

۳- شما با ۴۹۰۰۰ تومان در سطح طلایی عضو سایت شده اید و ۵۰ امتیاز کسب کردده اید و نیز به محصول رایگان وردپرس تولز مورد نظر خود دسترسی دارید که ۴۰هزار تومان را در جیب شما نگه می دارد.

۴- کیف پول خود را به مبلغ ۶۰ هزار تومان شارژ می کنید.

۴- اولین محصول را با خرج ۵۰ امتیاز و ۵ درصد تخفیف کیف پول به قیمت ۱۸۵۰۰ تومان می خرید و ۱۸۵ امتیاز نیز بدست می آورید.

۵- محصول بعدی را نیز با ۱۳۷ امتیاز قبلی و ۵ درصد تخفیف کیف پول به قیمت ۱۷۱۵۰ تومان می خرید و دوباره ۱۷۱ امتیاز بدست می آوردید.

۶-محصول چهارم را نیز با ۱۷۱ امتیاز و ۵ درصد تخفیف کیف پول به قیمت ۱۷۲۹۰ تومان می خرید و ۱۷۲ امتیاز کسب می کنید.

۷- محصول آخر را با ۱۷۲ امتیاز قبلی و به قیمت ۱۸۲۸۰ تومان می خرید و ۱۸۲ امتیاز نیز بدست می آورید.

حال شما ۵ محصول را که باید از سایت های دیگر به قیمت ۲۰۰ هزار تومان می خریدید به قیمت ۱۲۰،۳۲۰ تومان از سایت وردپرس تولز تهیه کردید و این یعنی ۴۰ درصد تخفیف بدون بهانه، درضمن شما در حال حاضر ۱۸۲ امتیاز و ۷۰۶۰ تومان نیز در کیف پول حساب خود دارید که می توانید در خرید های بعدی از آن استفاده کنید.

special-offer-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3-%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%b2

علاوه بر موارد فوق شما بصورت رایگان به آخرین آپدیت تمام محصولات خود در مدت عضویت دسترسی دارید و نیز هر وقت بخواهید می توانید دیگر محصولات رایگان سایت وردپرس تولز را تهیه نمایید.

با پایان مدت عضویت طلایی در صورتی که دیگر نمی خواهید خرید انجام دهید کافی است عضویت خود را به سطح برنز کاهش داده و فقط به آپدیت های بعدی و نیز دیگر محصولات رایگانی که در سایت قرار داده می شود دسترسی داشته باشید.

شفافیت شعار اصلی ماست.

منتظر دیگر تخفیفات ما باشید. برای اطلاع از آخرین خبرها و بروزرسانی های سایت در خبرنامه ما عضو شوید. و یا در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید