ارائه پشتیبانی کارآمد به مشتریان، عنصری حیاتی برای هر کسب و کار آنلاین محسوب میشود. افزونه تیک و پشتیبانی Fluent Support Pro با ارائه یک سیستم تیکتینگ پیشرفته و کاربرپسند، به شما کمک میکند تا به طور موثرتری به نیازهای مشتریان خود پاسخ داده و تجربه کاربری آنها را ارتقا دهید.
بعد از خرید این محصول از وردپرس تولز می توانید به این محصول دسترسی پیدا کنید.
آپدیت شده به آخرین نسخه افزونه Fluent Support Pro 1.7.80
ویژگی های اصلی افزونه Fluent Support Pro
ایجاد و مدیریت تیکتها:
- سامانه تیکتینگ پیشرفته برای ثبت و پیگیری درخواستهای پشتیبانی
- دستهبندی و برچسبگذاری تیکتها برای نظمدهی و مدیریت آسانتر
- قابلیت تعیین اولویت برای تیکتها
- امکان پیوست فایل توسط مشتریان
پنل کاربری اختصاصی:
- پنل کاربری مجزا برای مشتریان جهت مشاهده و پیگیری تیکتهای خود
- امکان پاسخگویی به تیکتها توسط مشتریان
- سیستم اعلان برای اطلاعرسانی به مشتریان در خصوص بهروزرسانی تیکت
پاسخگویی و مدیریت تیکتها:
- امکان پاسخگویی به تیکتها توسط عوامل پشتیبانی به صورت خصوصی یا عمومی
- قابلیت ارجاع تیکتها به سایر عوامل
- امکان درج یادداشتهای خصوصی برای تیکتها
- ابزارهای جستجو و فیلتر برای یافتن سریع تیکتها
تنظیمات پیشرفته:
- امکان سفارشیسازی فرم ارسال تیکت
- قابلیت تعریف ساعات کاری برای سیستم پشتیبانی
- تنظیم قوانین خودکار برای پاسخگویی به تیکتها
- امکان ایجاد و مدیریت پایگاه دانش
- قابلیت ادغام با سایر افزونهها و ابزارهای کاربردی
مزایای استفاده از افزونه Fluent Support Pro:
ارتقای تجربه کاربری: ارائه پشتیبانی سریع و کارآمد به مشتریان
افزایش رضایت مشتریان: حل مشکلات و پاسخگویی به نیازهای مشتریان در سریعترین زمان ممکن
کاهش بار کاری عوامل پشتیبانی: ساماندهی و مدیریت تیکتها به منظور افزایش کارایی
بهبود سئوی وبسایت: ایجاد پایگاه دانش و پاسخ به سوالات متداول
تجزیه و تحلیل دادهها: گزارشگیری از عملکرد سیستم پشتیبانی
نحوه استفاده از افزونه Fluent Support Pro:
برای استفاده از این افزونه، ابتدا باید یک پورتال پشتیبانی ایجاد کنید. برای این کار، به بخش Fluent Support در پیشخوان وردپرس خود بروید و روی دکمه Create a Portal کلیک کنید.
در صفحه بعدی، می توانید اطلاعات مربوط به پورتال خود را وارد کنید، مانند عنوان، توضیحات، و تصویر. همچنین می توانید تنظیمات مربوط به نحوه مشاهده پورتال توسط مشتریان خود را انجام دهید.
پس از ایجاد پورتال، مشتریان شما می توانند از طریق فرم تماس، ایمیل، یا از وب سایت دیگر تیکت پشتیبانی ایجاد کنند.
کارکنان پشتیبانی شما می توانند از طریق پنل مدیریت افزونه به تیکت ها دسترسی پیدا کنند و به آنها پاسخ دهند.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.